لاو سینما : سینمای ایران و جهان

در نتیجه باید سوبسید جداگانه ای به برنامه های کودک بدهند هرچند که مقرون به صرفه نباشد.مهر

آخرين به روز رساني : دوشنبه 26 آذر 1397


کل مطلب : 4677 مطلب / کل بازديد : 700,1981
تبليغات

خرید بلیت شعله ور
خرید بلیت یک کیلو و بیست و یک گرم
خريد بليت چراغ های ناتمام
خرید بلیت داش آکل
خرید بلیت تنگه ابوقریب
خرید بلیت پشت دیوار سکوت
خرید بلیت خرگیوش





موضوع : تلویزیون
کد مطلب : 4639
تاريخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 18:38

علی اکبر ذاکری تهیه کننده برنامه های کودک در گفتگو  درباره نبود بودجه برای ساخت برنامه های مرتبط با خردسال و کودک و ورود اسپانسرها به این عرصه بیان کرد: وضعیت اقتصادی به گونه ای است که شبکه ها بدون بودجه نمی توانند برنامه بسازند و حتما باید از مشارکت های مالی و اسپانسرها بهره گرفت و اسپانسرها هم معمولا کمتر سمت برنامه های کودک می آیند چون نمی توان هر چیزی را برای کودک تبلیغ کرد.

وی افزود: از طرف دیگر افت برنامه ها در تلویزیون به همین دلیل است که اسپانسرمحور و مجری محور شده اند و اتاق فکر حذف شده است و فقط تهیه کننده های کم سواد مانده اند که مشارکت می آورند.

ذاکری درباره اینکه چرا برای تولید برنامه های کودک از هزینه پیام های بازرگانی استفاده نمی شود، اظهار کرد: شاید اینقدر هزینه ها بالا رفته است که پیام های بازرگانی جوابگوی تجهیزات فنی، دکور و دیگر زیرساخت ها برای ساخت یک برنامه کودک نباشد در نتیجه باید سوبسید جداگانه ای به برنامه های کودک بدهند هرچند که مقرون به صرفه نباشد.مهر

+ نیاز به اسپانسر برای ساخت برنامه,نبود بودجه برای ساخت برنامه کودک و نوجوان

 

مطالب مرتبط
مطلب زنده
پربازديد